onsdag 28 november 2012

Uppe innan tuppen

Ja god eftermiddag!  ÄNTLIGEN är jobb dagen slut och jag har intagit soffläge! Så jävla skönt, De roliga med den här dagen är att jag hoppas in o jobba i en av resturangerna. Och helt ärligt nu, No HARD feelliings restruang people, MEN att slita arlset av sig varje dag och ha en rygg som en 70 åring när man e 40 på grund av allt jävla bärande, diskande plockande. Nej fy fan att man kan jobba med det frivilligt. Jag är så glad över mitt jobb! Men ja de e klart de har sina nackdelar, Jag har ENORMT stort ansvar, Men inte fan sliter jag som ett djur fysiskt iaf. Ja nog med detta!

Nu blir de o läsa lite teori och sen åka med Jonas och äta Sushi. Ska bli gott gott! Sen blir det faktiskt inget mor o far idag, Är alldedes för trött för de, Jonas körde mig dock idag, UNDERBART o tack igen plutt.
Körkortet planerar ja o ta i slutet av Januari början på frebruari, Då säger jag bara , ALDRIG mer åka buss!

Ha de så länge!

Inga kommentarer: