torsdag 12 februari 2009

Modevisning today..

God morgon på er allihopa ! Ledsen för igår men internet var såå knasigt ja fatta ingenting.. Men nu idag gäller de , modevisning i södermalm ska vara där uppe halv två för att bli i ordning gjorda och testa alla kläder så dom sitter som en smäck! Ska bli skit roligt faktiskt lite nervös men de går nog bra som Linnea säger haha :) Sen på söndag ska jag upp till Mikas och bli klippt (korthårig niiice) Sen efter klippningen ska jag bli fotad av en känd fotograf vid namn vet jag inte en men johan skulle ringa med mer information.. jag var fotografens och hans team´s favorit av deras modeller konstigt nog .. Men nog talat om allt sånt ! Imorgon om inget jobb hoppar in ska jag antagligen umgås lite och så med min vackra vän Linnea.. Men ska driva runt lite på internet och sen klä på mig och så och sen sedan dra iväg mot stockholm med mammsen !

Se you al later ! Pusss

Inga kommentarer: