onsdag 22 april 2009

Shululu

Shena gott folk! Jag har vart cool lugn den senaste tiden sitter hemma och gör inte mycket. Är lite hos janna och annars ingenting.. Vet inte men satsar väll på vissa saker och dom grejerna får mig att tänka ihäl mig tror jag.. Två helt skillda saker men betyder lika mycket båda två. Hmm gjort idag.. Vart hemma pratat med the funny one lite.. Seeen mötte jag Tiia o köpte cigaretter.. käkade två mackor har ja också gjort.. Ja fins inte mycke o skriva om gör man inge så fins de inte mycke o skriva heller för den delen! Men lite om "the modeling" igår träffade jag en agentur från Milano , Trevlig var hon. Sen på fredag ska jag träffa tre agenturer från , Japan,grekland paris , de ska väll bli skojj, man får träffa väldigt mycke olika människor genom detta. Min bikini kom igår föersten.. ganska snygg faktiskt.. Hmm vad mer ska jag skriva.. just de mode visning den 29/4 för sport kläder som är gjorda till finare kläder ska lägga in en länk med en bild på mig i tidningen , sotckholm etc där de står om just dom kläderna : http://stockholm.etc.se/21196/sportklaeder-i-ny-tappning/

Hmm ja sen från en tidigare modevisning fins de en video där jag är med den kommer här : http://www.youtube.com/watch?v=QUWgqFQ7xvg


Men men.. skriver mer imorgon eller så.

CIAO BELLA

Inga kommentarer: