onsdag 10 juni 2009

God kväll !

Hejsan svejsan ! Idag vaknade jag 1...... fattar fortfarande inte hur ja kunde sova så länge. Jag skulle på en Casting i stockholm klockan 4, vi åkte klockan tre jag och mamma, Åkte åt helvete hitta ingenstans meeen till slut hittade vi stället ! 2 min så var men klar, och sen .. fyfan, De var helt stopp i hela stockholm, studenter överallt, och trafiken stog heelt still. Cpn som inte vet var gasen sitter när de blir grönt o så vidare. köer på motorvägen till en början men sen rullade det på.

Nu sitter jag hemma och väntar på pappas hemma gjorna Calzone ! Så jävla gott så de är otroligt ! Med hemma gjord tomat sås ! inga halv fabrikat här vettni ! haha !

Ikväll blir det hemma hemma, vädret får en att bli sur och grinig, hatar det här vädret men som sagt SVENSK SOMMAR, underbart ... Undrar hur vädret i Paris kommer vara ? Orkar inte vara där i 3 veckor med regn, har inga kläder för regn väder heller dess utom !

Men nu ska jag till facebooken o sen ner o äta, de börjar lukta pizza på övervåningen nu !

Byeee , Take care =)

Inga kommentarer: