söndag 2 augusti 2009

God eftermiddag folk´s





Hej hej, Jag vet att jag är sveriges dåligaste bloggare, jag skriver aldrig lägger in bilder här och där och skriver helt oviktiga saker, men huvudsaken är väl ialf den att jag får de jag vill ha sagt... vilket är inget alls men aja haha bra början.. inte...

Igår gick jag en visning för Odd molly ( Ni kan se visningen på deras hemsida www.oddmolly.com ) De var roligt tyckte jag, fick träffa min kära johanna som jag har bild på i de här inlägget, hon är då den blonda och jag den rödhåriga om de e någon som inte vet hur ja ser ut haha. På fredag åker jag till Danmark för en modevisning där, kläderna är så grymma asså.. ska försöka ta bilder på dom om de fins tid för det. Idag är de en slapp dag jag är på seg och känner för att inte göra någonting, om de nu inte är något viktigt alltså. Men men hoppas alla har de bra och vart ute i de vackra vädret vilket jag inte orkat göra idag...

Puss o kram.

Inga kommentarer: