lördag 22 augusti 2009

new york city

Helo mina vanner, nu kan ja da inte anvanda vissa boksatver men ni fattar nog enda. Sitter har i en lagenhet min agentur star for, underbar e den den har allt ! men... de fins inte liten krake har inne som inte ska bo har.. har jagat den lilla saken.. ett kryp av nagot slag.. fyfan de kryper i hela kroppen pa mig nu..

Men men jag ar JATTE sjuk, halsen gor ont o ja nyser ja e snorig jag har ont i hela kroppen och huvudvark.. altsa feber o skit, kopt nagra tabletter mot huvudet men de hjalper inte.. bara de inte e svininfluensan ja akt pa... men men nu lite kort om dagen imrorgon.

Alexander macqueen ska ja foto for imorgon. eller idag rattare sagt.. hoppas allt gar vagen sa ja blir klar snabbt.. e svettig av att vandra till affaren nedanfor.. hall tummarna..

central park ligger tva kvareter ifran legenheten sa har jag ork sa gar ja dit.. men nej kanns inte sa.. ser pa na dans program som aldrig tar slut..

Men ska se lite till , kaka lite chips o caaandy ! som ni vet ar candy and food are my greatest thing in life ! aja haha,

SES PA MANDAG ! Pusss

Inga kommentarer: