tisdag 11 augusti 2009

11 Augusti






Hej hej allihopa.. Ska börja med att säga att jag jobbat en hel del och inte alls haft bloggen i mina tankar. Vilket jag aldrig har men endå, Har sätt mina bilder från H&M magazine.. Dom gjorde mig glad för jag ser så annorlunda ut av någon anledning.. Och sen såg man att man sitter upp klistrad i JC´s skylt fönster de va också en grej men blev lite förvånad över.. Men men, Igår var jag o fikade med Marie anna och Nella, Trevligt att inte göra nånting faktiskt.. älskar att vara hemma, Senare ikväll blir de nog stockholmå om jag inte är helt ute och cycklar. Katten ligger bakom mig och stor sover.. Vädret e ju de värsta hitils asså.. regn.. värsta ja vet, ja måste vart en katt i tidigare liv jag hatar verkligen vatten, men jag är jätte rädd för fiksar så de kan verkligen inte stämma..

Jag kommer lägga in nåra bilder från tidigare dagar när vi vart ute och drivit lite.

Ha de bäst !


( ICE cold , typical me )

Inga kommentarer: