torsdag 22 oktober 2009

var de bara skit snack du sa till mig ?

Jag kommer ihåg klart och tydligt att du sa : De sista du ska göra är att blunda för ditt hjärta, Jag litade på dig och lyssnade, Du hade rätt.

Nu är de samma sak igen, Det känns helt fel och får ångest så fort jag bara tänker på det. Och vart är du nu ? Du var den jag trodde skulle stötta mig i vad jag en gjorde , Och att du skulle stå vid min sida i alla situationer, Trodde du förstod mig. Jag hade helt fel, Jag tror de du sa till mig för ungefär ett år sedan bara var kall prat för att få mig att lämna det jag satt i just då.

M , jag önskar bara du kunde stötta mig och finnas där för mig och inte gå emot mig, för de här håller på att bryta ner mig totalt.

Det är över nu , på riktigt, jag vill inte det här kan du och P , inte bara acceptera det ? Snälla..

Inga kommentarer: