lördag 7 november 2009

F.U.M

Ni som känner mig ska fan inte inbilla er att jag kommer göra som ni säger för att ni sitter och snackar skit och tror att de blir bättre ? Ni tror att ni vet allt och att ni vet bättre för att ni levt längre en mig. Men ska säga en sak att trampar på mig är det sista nån gör, snacka skit om mig får er att SJUNKA i mina ögon, att ni försöker idiot förklara mig för en annan människa, Nej nej, nu har DU/ni gjort bort er ska jag säga. Trodde aldrig jag skulle få höra dig sitta och snacka så in i helvete mycket skit om mig. Du har sårat mig så in i helvete om du bara visste hur jag känner mig just nu. Du undrar varför jag är spydig och otrevlig, jadu , det undrar inte jag över för jag VISSTE att det var på det sättet du satt där nere o snacka att de var det du har lust att säga mig hela tiden men nej du gör det inte. Men jag VISSTE det och jag kommer förbli såhär tills du inser att SLÄPPA ditt sätt att tänka på, sluta tryck ner andra, sluta tro att du vet allt, sluta tro att de blir bättre att sitta och snacka skit, sluta tro att du kan ändra på något som INTE går , sluta tro att jag ens kommer förlåta dig om DU FAN INTE BARA TAR OCH LÄGGER NER DINA SATANS TANKAR OCH BÖRJAR TÄNKA PÅ ANDRA OCH INTE DIG SJÄLV ! FU

Inga kommentarer: