lördag 2 januari 2010

-,,,,-

hej era små luffare som läser min så kallade blogg haha , asså jag borde ta bort den jag skriver inte ens i den o när jag väl gör de så har den inget intressant överhuvud taget ! men men

Den 9/1 åker jag och frugan till gran canaria och super lever livet badar och gör allt som man borde göra i livet, njuta och skita i resten ! ;)

Grejen med livet är att människor tar de på för stort allvar, alltså man lever i kanske 80 år ska man gå runt och oroa sig över vilka skor man har, vad folk tycker o tänker om en. vad man hade kunnat gjort bättre ? asså de e heeelt onödigt, ta saker som de kommer o skit i va alla andra idioter tycker om ditt liv, de är som sagt ditt och inte deras ?

Jag står upp för mig själv och står för det jag tycker och är de nån som har problem med den jag är , just tell me I DONT GIVE A FÖÖCK ABOUT YOU ;)


lev livet människor och gör det med stooor glädje ! seyah

Inga kommentarer: