måndag 25 januari 2010

-

Sha , vet inte riktigt vad jag ska säga, för de fins inte mycket jag vill yttra mig om just här . Har haft en helvetes vecka värre en alla andra innan och den här dagen eller morgonen som var , var nog en av dom värsta någonsin. Har aldrig vart så arg , besviken , ledsen , och galen på samma gång , Kände att de höll på att slå runt i skallen på mig. Men skit i det nu.

Imorgon så hoppas jag på en bättre start på nya veckan , Hoppat det där efter imorgon och ska nu söka nya vägar och lita på magkänslan och bara sätta min tilit till så kallade ödet. Saker går som de går hur man en försöker.

Fins en punkt i mitt liv just nu som gör mig lycklig och får mig att vara glad iaf. Tur de vem vet vad fan som hade hänt annars.

Fins en person i vardagen som gör mig fruktansvärt besviken , och detta är en vän och inget annat, en bra sådan men blir bara så less på att saker bara går snett och nej .. fattar mig inte på dig helt ärligt.

Frugan , Frugan är frugan , jag har inte ett ont ord att säga om henne. Hon fins där hon gör allt för att göra en glad och jag ska säga att frugan är en person man inte kan jämnföra med nått. Hon är en del av mitt liv och därför kan jag inte sätta ett riktigt namn på henne heller. Gran canaria med dig snart igen , vi ska ha tillbaka de lyckliga som fans där. Ska slänga min telefon hemma den här gången .

Nu orkar inte jag skriva mer, e fruktansvärt besviken endå.

Hejdå

Inga kommentarer: