söndag 31 januari 2010

-




Jag & Linnea säg vad ni vill om den . Sen min tattuering.

I veckan är de stockholm fashion week folk´s , ska bli kul att köra en svensk fashionweek , mycket skratt snack med modeller man inte träffat på länge, efterfester och bäst av allt så får jag jobba ihop med min älskade Johanna ! Nog snackat om detta.

Sitter hemma nu klockan e 01:19 och stekte precis ägg ... gran canaria frukosten iprincip .... Idag beställde jag papprena till att få övningsköra , de blir att köra med pappa. Sen är de bara att ligga i ordentligt med att läsa i boken och lägga all energi på det så har jag körkortet till sommaren är mitt mål. Det går bra ska ni se.

Hm nästa mål är att skaffa vanligt jobb spara pengar, åka till gran canaria i sommar och innan vintern skaffa egen lya , det är min plan.

Jaja orkar inte skriva mer jobbigt att tänka såhär sent på dygnet ...

SEYAH

Inga kommentarer: