tisdag 9 februari 2010

-

en tanke som slår mig nästan varje dag är - Vad FAN ska folk med mobil telefon till när dom aldrig svarar ? Dom ser att man ringt , dom ringer inte upp , man skickar ett sms , inget svar. Jag har flera olika teorier om just detta , fast först ska jag ta dom ursäkterna man fått hört.

1. Jag har vart sjuk - Okej e man så sjuk så man inte kan prata i en mobil telefon då är man för fan döende , eller i mina ögon, totalt efterbliven.

2. Jag har haft fullt upp , visst kan man ha fullt upp, men nog fins det en minut o skriva, jag har massor att göra men hör av mig sen, eller bara göra de enkelt o skriva, hör av mig senare.

3. Tappade bort telefonen men har hittade den igår. Ni hör ju själva ? IGÅR aa exakt vi e på nästa dag nu , folk ljuger så dåligt att dom tror sig själva.

4. Har inte haft batteri , den dog . Haha jo tjena går de fram signaler när telefonen e död ? NEJ, dumma jävlar.

5. Har inte sätt att du ringt? Nehepp , jag kan tänka så långt att vi lever i 2010 0ch alla mobiler har ett system som heter missat samtal ?

Asså de är bara en av de få svaren man fått . helt sjukt vad folk kan ljuga och sen tror dom att man e lika dum själv o inte fattar ? haha, Jo tack, skulle inte tro de. Sluta kör era lögner och säg som det är. Otroligt barnsligt helt ärligt !


Nu räcker de för mig, så ta lär dom alla ni som tror att ni kan ljuga er fram. Idioter.

Inga kommentarer: