fredag 12 februari 2010

DISKUTION ANKA !

Åter igen har jag hamnat i disuktion om just ANNA ANKA , Anna anka är en kvinna jag ser upp till till 100 % ! Hon har helt rätt i de hon säger i MÅNGA saker, Jag säger inte allt , men en sak hon har HELT rätt i, de är när kvinnor/tjejer gifter/ blir tillsammans med någon.

För de första blev killen kär i tjejen av en anldening , allt hon hade såg ut som och var , dom blir tillsammans. Men när tiden går blir tjejen för bekväm och börja klä sig mindre fint, slutar sminka sig lika snyggt ? slutar lukta gott hela tiden och så vidare , You name it , Asså jag gjorde de misstaget EN gång , men varför ? Jo för att jag lämnade familjen , alla vänner , hela min livsstil ändrades , ja hade inget av mitt eget liv kvar. Jag hamnde i en deprition och var helt förstörd. DÄRFÖR såg jag ut som jag gjorde, och helst skulle man inte va över fixat fick inte ha V ringat och så vidare ? Va fan skulle jag göra ?

MEN ni , svennsons eller vad ni en är , mår ni så dåligt som jag gjorde ? Tvingas ni till att se ut som ni gör ? Märker ni inte att era killar alltid säger , Du ser riktigt bra ut idag ! va snygg du är ! visar ett helt annat intresse när ni FESTAR tlx , för de e den gången nu grå musar fixar er. Tycker synd om vad killarna får genomlida , Visst man kan ha en naturlig sminkning eller bara maskara eller nått de man känner för, men då ska man också vart så från början ! De e en stor skillnad , men att gå från smink docka till grå mus är då de värsta !

Jag har en mor på snart 43 år , Hon visar sig inte utanför dörren utan maskara , och helt ärligt , har sätt henne typ högst tio gånger utan det. Hon e mån om att trivas med sig själv, och JA pappa o mamma har varit sambos sen snart 25 år tillbaka , Men de handlar om en själv! Mamma e ingen surlat jävel som skiter i de, för då känns de inte bra helt enkelt !

Men anka har helt rätt om den saken. Om man vart de visst då gåre, men aa .. skulle en kille ja vart jätte intresserad av se ut som ett vrak varje dag efter ett par månader hade jag frågar om han mår dåligt och vart hans energi försvunnit ? Oroat mig för att hanh var olycklig.

Skärpning tycker jag !

seyah

Inga kommentarer: