onsdag 24 februari 2010

Såjah !

Ja tjena fölket ! Nu börjar de reda upp sig lite känns det som ! Eller så känns de som det bara för att födelsedagen närmar sig ! Jag måste säga att jag verkligen ser fram emot att få ta tag i mina egna saker och att bli "vuxen" på pappret !

Idag har det varit en helt lugn dag, Var iväg o handla med pappa och käkade en korv .. Sen hemma bara. Hjälpt brorsan med Facebook som han vart medlem i idag .. sent ute tycker jag .. haha. Nyss satt jag mamma o pappa o Tom och åt Tapco´s familje pizza, Den e sjukt god alltså !

Snart funderar jag på att glo på tv popa popcorn och svulla med cola .. Shit vad jag älskar skräp ! Mim´s the soptunna kan bli mitt nya namn !

Aja nu ska ja glo runt lite på internet !

JUST det , Gabriel Asadour, har gjort ett väldigt gulligt inlägg om mig i sin blogg ! Han e en riktigt duktig bloggare så följ den mer en gärna :) Här e den ----> http://gabriel.blogg.se

SEYAH , Te amo la familia.

Inga kommentarer: