fredag 19 februari 2010

Woop







Bjuder på bilden med en sovande fruga och ett sista Hejdå för mig o mitt tråkiga hår !



Här sitter man med frugan eller .... ovanligt att jag e uppe alldedes för sent som vanligt och frugan deckad nere på golvet ... Vet att du vill strypa mig för att ja lagt upp en bild på min sovande fru, Men de skiter jag i ! PAPPARZZZIII


Imorgon e de klippning som gäller. Och så blir det en svart slinga fram i luggen.
Ska klippa det kortare fram och lite kortare uppe på baktill. Det kommer bli stripigt mycket upp klippningar, Lite tuffare och lite rockigare. Mitt hår bara fladdrar o hänger just nu .. De växer som ogräs med så måste fixa till det ! Ska försöka ta en bild av de när de e klart och om jag har ork till det.

Nej Men ska sova, Har vart redo att sova ett bra tag ! Ska upp runt 11 eller så för att frugan ska upp då.. Hon e lite långsam i dusch och smink proces.

SEYAH

Inga kommentarer: