måndag 22 mars 2010

Dator styrda personer.



(Ni ser ut som strutsen helt ärligt)

Ja jag vill nu ta upp personer bakom datorn.

Dator personer pratar med allt och alla på datorn och är jätte trevliga och oj oj dom har massa o snacka om. MEN stöter man på dom på stan eller affären , Då får man inte höra det man gör framför datorn. Nej helt plötsligt finns man inte och det första personen gör att att blå stirra åt andra hållet eller låtsas få syn på nånting annat. ( Jag är blind och ser inte folk så snabbt men ser jag nån så visst fan hälsar jag ! )

Jag e så trött på det där, Dator dator, Man kan väl för fan inte sitta bakom skärmen och leka Ms/Mr trevlig och sen i verkligheten gå med svansen mellan bena `? Nån motta får de väl iaf vara.

Strunta i att prata med folk du inte vågar prata i verkligheten eller öppna munnen och säg : Hej. Det behövs inte mer en så. Och känner man tillräckligt smarta människor bits dom inte heller.

Det är ett vardagsproblem för mig iaf. Och jag tror ALLA är med om det. Fast de värsta e ju folk på fyllan och sedan nyktra. På fyllan o villan då e man glad i hatten och pratar om allt. E man nykter nej fy fan då glor man ner i golvet som man vore psyk. Nej skärpning nu !

SEYAH

Inga kommentarer: