fredag 26 mars 2010

Helg "planering"

Ja då ska jag för första gången ha nått planerat känns det som.

Fredag : Städa lite hemma med mamma ( För att släkten kommer på fika på lördag ) , Klockan tre ska jag ner på stan möta upp bror, Gå på systemet. Hitta nått nytt att ha på mig & sen efter det hem. Fixa mig duscha etc. Sen dra till Tom med min PENA, För dricka och softa där. Sen dra till Hamn magasinet.

Lördag : Släkten kommer klockan tre på fika. Fika med dom. Sen klockan sex ska jag på ett "möte" Och prata om ett kanske framtida jobb. Efter det ska jag och PENA hitta på något roligt .. Kanske sno den där bollen i rondellen ..

Söndag : INTE den blekaste .. Skönt en dag utan nått att göra ..

Måndag : Nothing.

Tisdag : Möte i stockholm för kanske också ett framtida jobb !

Det är allt jag vet en så länge !

Hoppas alla njuter av att våren strax e här och att ta vara på solen som kommer !

SEYAH

Inga kommentarer: