fredag 26 mars 2010

Ja hej återigen

Imorse var det en sån morgon jag inte vill vara med om. Jag skulle upp klockan tio gott upp tre alla andra dagar. JAG duktigt som jag var går upp prick tio efter att ha tryckt på sova knappen från halv tio. Kommer ner med gott humör efter att ha somnat typ halv sex imorse, GLAD iaf, Häller vatten i kaffe bryggaren och sen ska jag ta kaffe burken .. Den var ovanligt lätt. Men öppnar locket och vad finner jag ? EN TOM BURK ...

Jag kände att de höll på att slå runt, Men pappa hade lagt fram såna kaffe rör som jag har när jag e ute o reser. Så fick ta två såna koppar, Men de första jag gör när jag kommer till stan e och ta en kaffe från tiderman´s eller Sandy´s !

Nu har jag skurat lilla toan, Tvättat av alla fönster brädor och vart ute o sprang lite med min älskade Vovve Karelin, Vi har tre till men Krellin e min hund faktiskt. Nu kom Bula ( den andra vovven ) Och hälsade på mig .. Eller slickade mig på handen blir väl rätt.

Kl halv tre tänkte jag ta bussen till stan för att möta upp min kära bror som alltid är på bra humör konstigt nog.

Handla mig något nytt så jag mår bra, JUST DET, jag köpte mig en ny telefon i förr igår, En Nokia e72á. Det ni ! Inget äckel päckel skit äcklig toutch tele här inte !

Haha , ne nu ska jag klä på mig och sen ta en lugn stund innan jag drar igång igen !

Ha en underbar fredag och .. En sak folk .. Även om du fått lön och att du har pengar så ... Lek inte kung i baren, De kommer svida imorn iaf ! :) PUSSOKRAM

Inga kommentarer: