måndag 1 mars 2010

Michellé Cortez



Joacim & Michellé


Jag bara måste göra det här inlägget. Jag har fått en gråt attack vilket jag inte fått på väldigt länge.

Micho har lagt in 85 bilder på facebook, Med sitt x. 85 bilder och på varenda bild har hon skrivit minnet, stunden, tankar, känslor, Från början till slut, Dom första tio bilderna gick bra. Men det hugger mig i hjärtat att se en person .. Klara av att sitta och skriva det där, se på bilderna, Stå på sig så mycket att hon klarar av det. Jag klarade inte av att läsa till slut.

Jag fattar inte hur det ska behöva gå såhär långt, Micho skulle göra allt, det sa hon, Och får jag säga min mening så skulle jag göra allt som står i min makt för att ge henne precis det hon vill ha, Och det är få tillbaka Joacim.

Jag mår skit av att bara "se på" Micho ... du är en människa med ett hjärta av guld och det trycker ner mig nått så fruktansvärt att just du ska behöva gå igenom något du inte är värd.

Stå på dig, jag fins här. Tro mig.

Inga kommentarer: