onsdag 10 mars 2010

-

Till att börja med vill jag inte ha massa frågor, om vem var hur varför osv. Detta är MINA tankar och detta delar jag INTE med någon. Sen spelar de ingen roll. Alla e vi egna individer.

Jag måste säga att jag vet var jag har mig själv och när jag kommit till en gräns då jag inte klarar mer. Jag kan endast göra mig lycklig genom att ha luften fri. Jag tycker inte om människor som ska veta allt om allt/alla. Jag gillar inte de som vanliga människor njuter av. Jag gillar inte när folk lägger näsan i blöt. Jag gillar inte när folk viskar bakom ryggen på mig. Jag HATAR att inte kunna vara säker.

Och varför jag skrvit allt dedär är för att de e såna grejer som försigår runt mig just nu. Folk tror på fullt allvar att dom vet exakt var dom har mig, Men de kommer ALDRIG nån veta. Jag har mina bakvägar och jag har många fåglar runt mig. Jag vet mycket men säger inte saker om de inte handlar om att nån ska bli sårad eller blir sårad. ÄRLIGHET kallas det för.

Jag vill också yttra mig om att folk inte tror att ja fattar när dom ljuger/döljer något. Jag vet att de fins ett antal personer som snackar bakom ryggen på mig. Slänger ut ord som - Men säg ingenting till Mimmi , DET är de vanligaste folk säger.

Men ska ja vara ärligt där, Så kan folk snacka bäst dom vill. Vill ens "vänner" leka vän med mig så får dom de. För dom har inte en aning om hur dumma dom är och går runt o tror att jag verkligen inte VET nånting. STUPID .

Vill skriva det här för att just vännerna läser detta. Och det är bara ett slag över fingrarna på er för att få er att hålla käften säga sanningen och sluta leka "ärliga" För att de e nått jag PRIORITERAR som 1a på listan.

De e endast ett rävspel jag har mot er som jag vet hugger mig i ryggen. Jag bryr mig, Men vänta tills den dagen kommer ni står där och jag säger : Du, hade du gett fan i att gå bakom på ryggen med mig så hade jag hjälpt dig men tyvär.

SISTA saken, Varför många tycker jag e otrevlig/fräsig över många saker e för att jag vet vad som ligger bakom. Jag har överlistat er alla o fått er att tro att jag inte vet. Men nej hörrö ni, Jag ligger er alla ett steg före.

Ha en fortsatt trevlig kväll. Och tänk på de jag sagt.

Inga kommentarer: