fredag 16 april 2010

FREEEEEDAG !


Ja folk ! Solen skiner, Fåglarna ger ifrån sig alla konstiga ljud, Mina högtalare ger ifrån sig ett jävla nice ljud ! Och Jag har hällt i mig två stora koppar kaffe. Jag vaknade halv två idag ! Vaknade med ett leende på läpparna kändes det som. Men sen när man sätter sig upp och ska klä på sig börjar morgon humöret spela som vanligt !

Ikväll kommer bli en riktigt bra kväll, Jag och Pena ska hitta på äventyr och ingen alkohol den här helgen heller , Jag har inget sug inte han heller så då får man njuta av att se alla bakis och äckliga och kvidande imorgon!
KLOCKREN bild till er brudar!

Jag brukar inte läsa bloggar, Jag läser 4 bloggar, Och tre av dom från södertälje, Och sen blondinbellas. MEN råkade klicka runt lite bland bloggar här i södertälje, Och nej sjukt vad tråkiga vissa bloggar är. Vissa skriver som dom levde på stenåldern, Skriver så jävla överdrivet sen när dom snackar pratar dom fan inte likadant. Som att skriva Ordet : Sådant , HUR ofta använder man det ordet när man snackar ? haha snälla ge fan i o lek nått i bloggen ni inte är. Muppar.

Funderar på att hissa o dissa bloggar snart också. Börjar tröttna lite på vissa saker.

Men idag e det en happy dag för mig så hissa o dissa får vänta !

Nu ska ja lyssna musik och ha kul för mig själv !

SEYAH

Inga kommentarer: