fredag 23 april 2010

Helgen e nu här !

Ja som ni alla förstår är den här, Folk har fått sin lön och alla är glada i hatten ! Ni ska ut på krogen och vara kung för en dag och skåla hejj vilt och ha det riktigt kul ! Hoppas alla får en riktigt trevlig fredag & är riiiiktigt bakis imorgon ! ;)

Själv ska jag på äventyr med Pena ! Inget drickande, jag har inget sug och inte Pena heller, Handlar nog om att vi båda e så störda så spriten behövs liksom inte.. Vetefan vad det är men nått e det. De e väl 3/4 vita veckan nu eller något sånt. Mims e king på att inte dricka ... hm ... haha.

Min dator har fortfarande inget internet så de e min mor´s jag får använda. Väldigt obekvämt tangentbord tycker jag fortfarande..

Nu ska jag ner o ta en till kaffe kopp, ta en cigg och sen ska jag börja ordna lite saker, Måla ansiktet och dra på mig nå kläder.

Nästa Vecka kör jag igång på The Strip ! Just so U know !

SEYAH

Inga kommentarer: