onsdag 14 april 2010

Hiss och Diss

Denna gång om "livet" Jag ser inte negativt på mitt liv alls. Jag är inte en negativt inställd människa. Jag ser bitter ut, Jag fräser, och jag visar inte mycket. Men kontoret det jobbar även i drömmarnas land. En utsida är en utsida, Man ska aldrig döma hunden efter håren.

Hissarna i mitt liv :

Närmaste vännerna, Familjen, Bartender jobbet på The Strip Allt skratt, Att de e fart och det händer saker. Och sist men inte minst. Jag oroar mig inte hälften så mycket som jag gjort månaderna innan ! Livet leker och jag skiter fullständigt i vad andra gör, Jag kör mitt race och ni gör vad ni vill ert.

Dissarna i mitt liv :

Jag har tänkt ett tag nu .. Och jag har inget konkret svar på dissarna .. Det är väl att jag önskar att jag hade mer och göra och känna att jag gör nått jag gillar. Men på samma sätt gör jag ju det jag gillar. Chillar och umgås med dom som gör mig lycklig och glad. Aja ingen diss. Fins större bekymmer i världen en att sitta o grubbla över skit saker.

Jag saknar min Pena ska jag också skriva. Den saken ligger o sover, Och hoppas att fågeln inte kommer o sätter sig utanför fönstret o väcker han idag igen.. Då skulle han tydligen gå ut o skrika den i örat.. Hur nu han ska lyckas med det..

Haft en trevlig dag idag trots allt. Vakna allt för sent och aa, gillar inte att ja sover så länge. Men så blir det när man vänt kraftigt på dygnet. MEN Tommie ringer mig elva imorn och ska få upp mig, Hur han ska lyckas det vet nog bara han..

Nej nu e klcokan 04:48 och min rygg känns jävligt krasslig så ska lägga mig i sängen o sen hoppas på at jag också somnar..

Ha det bäst people och ta vara på vädret !

SEYAH

Inga kommentarer: