torsdag 8 april 2010

Onsdag natt


Fattar inte NÄR fan den här bilden e tagen ...... skumt , kameran spökar .. blä ..


Ja , Åter igen nattugglan inne på bloggen ..

Natten e verkligen min tid på dygnet.. Förutom att de är väldigt långsamt och få saker att göra. Dagen är en evig pina, man e sur o grinig , folk är överallt o de är ett jävla liv. Det tar mig ungefär 3 timmar o vakna helt. Och dom tre timmarna är ibland en av dom värsta timmarna i livet. Jag kan helt enkelt inte rå för mitt humör ..

Jag sitter nu och kollat massa olika videos på youtube, Allt från visningar jag gott, Till bebisar,katter,secret show, och till och med videos till vissa låtar jag gillar.

Just nu e klockan .. 02,39 .. Funderar på att sitta ett litet tag till o sen gå ner ta en sista cigg o sen sitta lite till vid datorn sen sova. Ska upp elva imorn som vanligt.. Om jag nu kommer upp såklart.

En väldigt bra låt, INTE orginal den e också bra men just den här e skit bra, Memories remix - fuck me Im famous. Den e grym

Nej nu ska ja glida vidare både msn och Fb chatten blinkar för fullt.

SEYAH

Inga kommentarer: