måndag 12 april 2010

Shena Pena !

Jag kan säga så mycket som att - Jag älskar att ha en vän som Pena. Uch det är äckligt läskigt jag vad mycket jag gillar honom ! Allt känns så jävla lätt och det finns inget man INTE kan snacka om. Jag vet att tjejer har kill kompisar hit o dit. Och allt sånt. Jag har alltid gott ihop MYCKET bättre med killar en tjejer. Jag ruttnar jämnt på tjejer. Men Matti e något annat. Känns som jag hittat min andra halva jag letat efter .. haha låter sjukt men så e det ! Pena is tha shit.
Nog om kaaaaffeeeh nu ...

Idag har jag spenderat halva dagen till att sova, vakna halv tre av att Pena ringde o väckte mig. 40 minuter senare var han o jag på väg till kolgrillen för att käka frukost. Kycklig spett med ris, Fattar inte hur de gick till men jag sa tydligen ris när hon fråga..

Efter det gled vi bara runt, drack KAAAFFEH och lyssna musik, Tog en glass o järna och kollade på alla BONNAR som jag kallar dom. Jesus så dom ser ut, utan o skojja, dom lär ju inte märka om man kom gåendes med en sopsäck på sig.

Det är vad söndagen hade att erbjuda, Sen drack vi ju kaffe vid vattnet också med Natta,Kim och Harri. Men de va mitt på dagen i den skinande solen.

Nu e jag hemma och kuckilurar och glor på olika tv serier på datan.

Ska snart ner och röka en cigg tänkte jag och sen sova.. Eller försöka iaf.

Ha en bra vecka allihopa och lycka till med uppstigningen imorgon ! Seyah

Inga kommentarer: