onsdag 28 april 2010

SÖDERTÄLJE SJUKAN !


Ja , återigen in på människorna i den här stan. Så grymt less på andras jävla falska beteende. Människor står inte för vad dom tycker, dom snackar skit bakom ryggar och dom finner intresse i att förstöra för andra.

AVUNDSJUKA PÅ ANDRAS LYCKA , är något ni människor e PROFFS på. Ser man att några andra e lyckliga och har det riktigt kul, Nej då jävlar ska det sabbas DIREKT ! Ha ha , får ni tillbaka av mig, ni kommer ALDRIG lyckas att sabba bågot för mig. Ni tror att ni vet och kan allt, Men jag ligger er steget före. Snacka skit om rätt person säger jag, Nu har ni gjort bort er riktigt ordentligt.

FINS INGEN RESPEKT, ENDAST FRUKTAN , Det är något ni också har. Ni snackar om allt på två ben. Ni respekterar ingen. Och det ni fruktar ljuger ni för och backar för. Ni är hemska, att ni kan gå utan dåligtsemvete , Fyfan, att snacka så mycket skit som ni gör är sorligt. Tycker på riktigt synd om er allihopa.

Så jävla lycklig över att jag är som jag är, Fega jävlar som skiter ner er när det väl kommer till sak. Fuck off ta erat pick och pack och skaffa er en ny hobby.

Seyah mother fuckers.

Inga kommentarer: