torsdag 1 april 2010

Torsdag



Våra guuulliga bebisar ! ( Ulrika till vänster och Blondié till höger! ) Dom e 4 veckor gamla :)


MEN Ja helloj stora och små !

Jag har så kul nu för tiden så vet inte vad jag gjort för att förtjäna det .. haha
Jag gör fram steg , Saker går framåt, Asså massor börjar fixa sig. Det jag haft ett
(?) På är nu inte längre så. Fan känns bra bra bra

MEN e rädd för att detta vänder, Och vänder det här så .. blir det en storm vind utan
dess like .. haha .. Aja står man fast i stormen kan ingen/inget besegra en. Och det är
precis vad jag gör !

Idag blir det äventyr med min käraste PENA ! Vittu bättre vän/människa/varelse/ängel/humor människa kan man inte hitta ! Senah , PENA !

Nja nu e det musik som jag spelar för fullt sen jag vaknat.

Pena slutar väl inom en timma och sen jävlar smäller det , Systemet måste vi till också, ska fylla på med god saker till helgen !

Nu orkar jag inte skriva mer!

HÖRSSSS Seyah

Inga kommentarer: