torsdag 29 april 2010

Torsdag



Nu e vi då inne på sista dagen innan helgen slår till igen, Tider går fruktansvärt fort nu för tiden.. Riktigt skönt men samtidigt lite läskigt. Kändes som att helgen var i förr igår.. Aja nog snack om helg hit o dit. Imorgon är det valborg, Mims ska vara nykter som alla andra år på valborg, stä där med mitt Té och vara nöjd om jag inte fryser bort mina tår som alla andra år. Men inte det här året, nu ska jag köra på kaffää och varma fötter !

Det verkar inte som att nån har nån koll på vad dom ska göra imorgon, Den enda ja vet 'r väl att kyllönen skulle ut, That´s it :P Resten då, alla har blivit så hemlighets fulla på senaste tiden.

Jag dricker iaf mitt kaffe som jag alltid gör, i lugnan ro. Tagit en cigg och njutit av det varma vädret utomhus. Idag har pena fått sitt gummi. Han fick fälgarna i måndags om jag kommer ihåg rätt, och gummit idag. 19 tummarna kommer sitta som en smäck på pärlan ! Glad som sätan för hans skull !

What ever happends, Life goes on.

Seyah :)

Inga kommentarer: