onsdag 12 maj 2010

Hurtig Onsdag !

Huuuuuurtig onsdag !!!! Fan har vart duktig idag ! "Vaknade" klockan 10:00. Låg i sängen till halv 11. Gick upp, gick ner kokade kaffe, tog med koppen ut i solen tog en cigg, gick sedan upp för att mata valparna ( jag var valp vakt ) Sen gick jag ner igen, fyllde på koppen, rökte, mamma kom sen hem. Jag gick direkt upp till Mea på en fika med kaffe och cigg.

Sen gick jag hemåt, tog genast med mig Karelin ut på promenad längst vattnet. Träffade på två hundägare , och Karelin två nya kompisar. Han badade lite och plaskade och gnagde på rötter. Sen vandrade jag hemåt och pratade lite i telefonen.

Kom innanför dörren, tog direkt ut valpen på baksidan för att hon skulle få roa sig lite, tog lite kort och så med nya mobilen. Sen gick jag in, ocg började direkt och koka makaroner och stekte korv. Åt mat, gick precis ut på en cigg och nu sitter jag framför datorn och pustar ut.

Kreativ förmiddag ! Nu väntar jag på Pena och sen ska vi på äventyr !

SEYAH *:)

Inga kommentarer: