torsdag 24 juni 2010

Midsommar

Vill bara önska alla nära och kära en trevlig midsommar ! Fira den med dom ni älskar och människor som står er nära ! Hellre få människor du känner och tycker om , en en olyckad fest med människor du inte känner !

Prio 1 denna sommar : Umgås med dom som får mig glad.
Prio 2 denna sommar : Lev livet och låt inget besegra dig !

Livet har så mycket bra grejjer som får det svåra att tyna bort vilket som.
Jag har idag fått en sak helt klar för mig. Att försöka låtsas som att allt e ok, när det inte är det. Dölj det inte. Man förlorar på det. Men om personen i fråga är förstående och bryr sig, Löser man det och är sedan ennu mer lättad. Tack <3


Nu ska jag dricka min Batteri dricka och sen ner till mami och papi. Imorgon kommer bli en bra dag ! Och sen ut och gå med min favorit Baby boy Jonas <3 Gillar honom maaassor.


SEYAH

Inga kommentarer: