fredag 30 juli 2010

If U were a life, You would probably be the best life in the world.

Hejsan! Idag har vi besök från Finland, Sarie med familj är här och sådär. Ska äta ikväll och sådär, jag vaknade runt 1 idag eller nått sånt. Matti ska även käka här, Han har köpt en hund av oss och hon har vart här hela veckan på grund av arbete, Men idag får Mini följa med sin husse hem igen :) Igår var jag och baby boy hos min moster i strängnäs, Var där på en kaffe och kpörde henne till stan så slapp hon ta bussen. Jonas och jag såg även ett bruns lock när vi kom till telge igen som hoppade hejj vilt i marken, sånt tryck av allt vatten eller nått sånt :) Sen åkte vi båda hem. Idag blir det chill i Think!

Jag dricker kaffe nu och ska ner och röka tänkte jag.

Ha det bäst! Pusssss

Inga kommentarer: