torsdag 15 juli 2010

Oggi il viaggio di bacche!




Oggi il viaggio di bacche! = Idag bär resan av på italienska !

Jaaa, idag åker jag och min kära Cammi girl och Pena till finland ! Vårat kära kära hemland ! Cammi e svensk men hon är som en finne ! Javvissssstt vettu ! Jag tror det kommer bli våld najs och vi kommer ha kul ! Som alltid ! MEN , ja åter igen detta MEN , Jag kommer saaaakna min baabe såå mycket ! Bästaste Jonas ever ! Men vi ses på måndag min kära !

Idag har jag packat och så, Tagit kort på valparna med mamma, ätit mackor .. najs.. haha javisst.. Druckit kaffe kaffe , Och ...... aa nu lyssnar sig mims på msuik !

Jag ska snart ner och röka också ! Will Miss my family toooo ! Som sagt, Familia los amo !

Ha det gött nu folks och ta det lugnt i hettan !

PUSS !

Inga kommentarer: