lördag 3 juli 2010

PSYKELN !

Jaaa tjeeena folk ! Jag har kännt mig sjuk några dagar. Men jag gör saker och lever på vettu, inte den som sitter hemma bara sådär. Men idag så funderar jag faktiskt på att kanske vara hemma faktiskt. Spelade bränn boll igår, har träningsvärk i exakt alla muskler förutom benen en så länge ! Fyfan det känns alltså .. Men jag tog ut alla hatiska tankar på boll satan och bara sköt :P Har lite små skavanker på vänster hand .. Men det var det värt !

Och under tiden jag och matti stod och slog boll så höll, Kim,Joinas,Boss och Toni på med Psykeln .. Vet ej vad dom gjorde riktigt. Men från P-hagen till södra åkte boss och Matti psykeln ... tung !

Näsan rinner och halsen kliar just nu ... fan hatar just nosen ! Den e värst. Min babe är på g till gymmet nu..

Har inte så mycket mer att säga faktiskt .. Ha det gött !

SEYAH

Inga kommentarer: