onsdag 4 augusti 2010

EEEY BLOGGARE

Mimmi blogg ... Yes ! That´s Mims .. *HOST* *HOST* Nej, jag är nog en av dom dåligaste bloggarna på planeten. Skriver ovesäntliga saker. Har dyselexi om det ens stavas så? Jag uppdaterar aldrig och skriver saker som andra inte förstår.

Så om du lyckas läsa det här inlägget ? Varför läser du min blogg ? Gå in på aftonbladet eller något med info om omvärlden och få reda på saker som gör någon nytta . Eller , så är du nyfiken på vad andra har för sig ? Knappast är det mig du är nyfiken på ?

Jag brukar fundera på varför jag läser små skit bloggar ibland. Som tjejer i södertälje som skriver. Det handlar för det mesta om samma sak. Kärleks problem. Att man kan vara så öppen med något så känsligt ? Att man blivit sårad, att man inte glömmt en person, att man saknar den. Tror ni på fullt allvar att ett x som skaffat sig en ny flickvän, eller ligger runt som resten av stan, Verkligen läser eran blogg ? Det gör ingen nytta. Ring honom, smsa honom. Gör någonting. Inte i bloggen. Varfpör visa sig svag när man igentligen kan skriva saker som peppar en till att vara positiv ?

Gör saker som höjjer dig själv. Inte sänker dig.

Nu ska Mims ner och fylla på kaffe koppen !

Jonas du är min stora kärlek ! <3

SEYAH!

Inga kommentarer: