onsdag 25 augusti 2010

JOBB INTERVJU, FILM ONSDAG

Jaaaa hejsan! Vsad har Mims gjort idag ? Jag har sovit till 1, Kokade kaffe, ringer älsklingen som sov, Vi skulle nämnligen till solna, Jag skulle vara på en arbets intervju klockan 3, Fick liv på honom kvart i 2 :) Seen chillade jag runt hemma, 3 var babe här och då åkte vi upp, Kom fram till solna, jag gick upp, gjorde det jag är bäst på, Är mig själv. Det gick riktigt bra faktiskt. Sen åkte vi hemåt, jag köpte en kaffe och den spillde jag lite av mellan benen... kul, NJA !...

Nu är babe och tränar och jag väntar på att mina kläder ska torka i tork tummlaren, Väntar på att han ska bli klar med mat och gym så vi sen kan åka och hyra film och sådär :) Saknar han faktiskt, tråkigt utan han <3 Du är bäst och du är kul baby boy :)

Imorgon, NO PLANS. Nu skrev han att han är hemma! :) HOPPAS mina kläder typ är torra snart ??.... Do not think soo...

BYE :)

Inga kommentarer: