lördag 4 september 2010

Bailamos !




Jaaaa heeeeeej och godmorgon ! Jag har nu satt mig här igen, lyssnar musik, och dricker kaffe, Jag har släppt ut hundarna, gett dom mat, släppt ut dom igen, Sagt hejdå till babyboy som skulle hem och käka och sådär, Han sov med mig inatt igen! Mysigt Mim's like it! Ritade Mim'$ <3 Jona$ På hans hand igår, vääääldigt fint om jag får säga det själv! :)

Idag är det lördag, Solen skiner, det är kallt ute, men endå lite sol klagar man inte på! Idag har jag inte en aning om vad som händer, genom att jag måste vara hemma med hundarna ser väl den här dagen ungefär likadan ut som de andra. Min bror skulle komma förbi och göra mig lite sällskap :) . Saknar han faktiskt, HAN FLYTTAR TVÅ MIN IFRÅN MIG OM 1 MÅNAD :D Mim'$ Happy ! Men men :)

Nu ska jag bara chilla och se runt på internet :) Sen blir det att städa också.

Mim's is in LOVE


SEYAH!

Inga kommentarer: