onsdag 15 september 2010

COOPENHAGEN GICK BRA

Jaaaa, jag är inte alls sugen på att skriva bloggen! Har för mycket att skriva och är inte på skriv humör. Men gör en lång historia kort, Resan till danmark gick bra, plåtningen gick bra, och resan hem gick bra. Inga trubbel eller kaos på hela resan, Kom av flyget, tog upp telefonen för är ringa baby som skulle hämta mig, Slänger en blick framåt och där satt han! Damn den känslan är obeskrivlig. I know, vi var ifrån varann 19 timmar, Genom att att stog utanför min dörr 4 på morgonen igår för att den gull ungen ville säga hejdå! Ochså ett ögonblick med sjukt mycket känslor! Överraskade mig gjorde han... Han är bäst!

Sov hos han igår, till idag, fast gick upp kvart över 6, han körde hem mig, jag gick och la mig igen och han åkte och jobba, Jag vaknade halv två av morsan. Nu dricker jag sista koppen kaffe, väntar på att babe ska höra av sig så jag får se vad han har för pläääns ! Lugn och fin onsdag :)

Nej nu vart de längre en beräknat iaf, Men det är Jonas, finns så mycket att skriva om den gossen <3 !

Ha det !

SEYAH

Inga kommentarer: