fredag 17 september 2010

FACERAPE YOU

Jaaa sheeeena ! Åter igen inne på helgen.... ojoj vad fort veckorna går, men som man säger, tiden går fort när man har roligt! Mims dag igår var inget speciellt, helt vanligt torsdag, Sov hemma hos jonas och sådär :) Vaknde drack lite kaffe tog en cigg och chillade, Seeeen var jag åter igen på hemma plan, jag lagade mat och kokade kaffe igen, drack en kopp .. hm .. Aja, borsan var förbi här en sväng, jag gjorde choklad pudding med grädde och hackad annanas också. Haha, var hungrig på de :P

Nuuuu så är baabyboy och tränar tränar med BOSS ! Jag ska snart ta en dusch , inte lukta usch för att stå högt i kurs ;) haha.. Nejdå ,,, Mitt humör är blandat idag, Lugn lugn, men endå på bra humör liksom, positiv inställning :) Ska ner och käka tänkte jag, innan duschen alltså ... hmm .... Ikväll blir det att umgås med Jonas my love! Ska köpa en vin flarra och smutta på tänkte jag :) Mys :)

Nej nu ska jag .. jag ska röka :P , sen äta, sen röka seeeeen duscha ! :) så blir det haha!

SEYAH

Inga kommentarer: