tisdag 21 september 2010

I would give you everything !

Heeej bloggen bloggen! Mims, sitter här och lyssnar musik, svept i mig tre koppar kaffe, rökt 3 cigg och sätt på tv. Det är en regnig dag.. Jag som så gärna ha lite sol och ett fint höst väder och ta och gå i skogen för frisk luft och lite fin natur. Men nej ... det ska regna..

Idag är det tisdag... vill att veckan ska gå fort så jag kan få fira mor och far 25 ÅR SOM SAMBOS på lördag. Riktigt jävla tufft! Grattis mor och far i förskott! :)

Idag, vet ej vad som händer, men jag vet vad jag vill. Vill träffa Jonas och ägna all tid jag kan för honom. Han är amazing , So fucking amazing just the way you are !

Nu ska jag väl kanske stoppa i mig något att äta igen. Viktigt med mat vettu.

Ta hand om er i höst rusket!

SEYAH

Inga kommentarer: