torsdag 2 september 2010

Jobbade för Elle igår....


Jaaaa men hejsan alla hjärte fjun! Mims sitter nu här, åter igen med kaffe koppen och njuter av den! Kom precis hem typ,Baby skulle till tandläkaren och dess utom ska jag som sagt vara hundvakt tills på måndag här hemma, Så måste ha lite koll innan dom drar runt två tiden. Idag är en lugn dag.

Igår jobbade jag för Elle, plåtade och stog i för första gången på ett halv år typ om jag kommer ihåg rätt. Efter jag vart klar hämtade babyboy mig i hammarby sjöstad och efter det åkte vi hem :) Gulle pojken man har alltså <3

Nu ska jag faktiskt ner och chilla med en cigg och sådär, Min Boy är hos tandläkaren just just nu... FYAH ! Jag har tandläkar skräck så de skriker om de ! PÅ TAL OM SKRÄCK, Uccchhh, såg en skräck film med Jonas igår, herre guuud vad rädd jag var ! Nej, jag satt och hoppade som en stucken gris och bara rulla ihop mig ... jaja ,

SEYAH :)

Inga kommentarer: