måndag 13 september 2010

Köpenhamn imorgon för jobb!

Jaaaa shennnaaaa ! Mims, ska imorgon bitti stå utanför nere på vändplanen för att klockan 04:00 ÅKA TILL ARLANDA, Ooops vad tidigt, I will maby kill my self! Nej men jag har flrberett termoss och aa, de är väl typ det, cigg och kaffe, kläder såklart, sen skiiiiiiter jag i allt annat :P Igår sov jag hos bejbi, vålds mys! Uch så käär mims är, något så fruktansvärt, enda ut i finger topparna! :D , Och Joinas hämtar mig på flygplatsen imorgon klockan 20:00 :) Skönt att komma hem samma dag, Men fyy schtaan vad sleten och trött Mims kommer vara då :P .

Nu är jag hemma, sika duscha och sen efter ett tag träffa babyboy, Mysa dom sista timmarna innan jag ska Vålds tvinga mig själv för att somna...... Inget jag tror på men iaf :P

Nu ska jag dricka redbull och chilla !

SEYAH

Inga kommentarer: