fredag 24 september 2010

That boy is a monser



Jaa hejsan! Har nån Gaga grejj för mig, gaga gaga hela tiden gaga låtar, vetefan, hon är så uttsatt för allt mellan himmel och jord, folk beundrar henne samtdigt som hon anklagas för det ena och det andra, och vad gör hon åt de ? Jo hon blir VÄRRE. Diggar det hårt, hon kör sitt race, Jag är en personlig beundrare till Lady gaga. Hon hissas av mig riktigt hårt !

Dissen ? Jo den går nog till alla svenska artister, Haha att dom ens får kallas för det ? Jesus .... Nej en skkkaaaaaam! Ingen stil, en tolv åring flicka har mer stil.! Inom kort blir det pizza från puingvin eller hur i hela helvete de stavas :P hahah, tur att jag inte har problem med att prata iaf,, ojoj :)

Nej senare blir det att hitta på något med min älskade Jonas <3 Gaah Mims like you sooooo fucking muutch boy!

Love it :)

BYE ;)

Inga kommentarer: