söndag 5 september 2010

Till dig Jonas Bergman



Känslan att veta att det är du och jag, otrolig, Känslan att veta att du tycker om mig, Otrolig, Känslan att du valt mig som din flickvän, otrlig, Känslan att du tänker på mig, otrolig. Känslan av att du tänker på mig jag ryser, Känslan av att det är mig du valt som den vid din sida, oslagbar, Känslan av att jag känner när du rör mig över mitt ansikte, obeskrivlig, Känslan när du ligger bredvid mig, fantastisk. Känslan av att du tycker att jag är vacker, Otrolig. Känslan av att du kallar mig för flickvän, Din egna flickvän, du är stolt över mig, Den känslan kommer aldrig kunna beskrivas.

Mina känslor för dig, Sjukt mycket, jag känner så mycket att jag många gånger bara skrattar för att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera allt. Du är en del av mig. Du är en del av allt jag har i mitt liv, jag räknar in dig i min familj. Min familj är det närmaste jag har. Men att jag räknar in dig där, jag räknar in dig i mina dagar jag räknar med att jag ska finnas för dig 24 timmar om dygnet. vad som en händer så tänker jag på dig. Jag finner min tröst i dig. Jag finner mitt lugn i dig. Jag finner allt jag själv inte har. Du ger mig allt jag saknar, du ger mig kärlek, Du ger mig allt jag alltid önskat att jag har. Du har gett mig ett hjärta. Du har gett mig kärleken. Du har fått mig att förstå att känslor inte är farliga. Jag litar på dig och jag lyssnar. Jag finner mitt inre hos dig. Jag vet att jag aldrig kännt såhär förut. För någon. Du har kommit in som ett helt nytt kapitel i mitt liv. Jag ser livet mycket ljusare. Jag ser inte saker som omöjliga. För jag trodde aldrig i mina vildaste drömmar att jag skulle kunna få dig, Ha dig. Få vara en del av dig, Dela ett liv med dig. Aldrig det stog som min högsta önskan av allt. Önskar att han finner ett intresse i mig. Vilket du gjorde!

Jag har så mycket känslor inom mig som jag bara vill skrika ur mig. Jag skiter i vad andra säger, alltid gjort. Men när det gäller dig, ställ mig på kungsträdgården och jag ska skrika i en mick att: JONAS BERGMAN ÄR MIN LIVS KÄRLEK OCH HAN ÄR DET SISTA JAG SLÄPPER! RÖR DU DÖR DU ! Jag skulle göra allt för att för evigt veta att det är du och jag. Ge mig ett kontrakt om att vi ska vara tillsammans förevigt med att viga mitt eget liv och jag gör det ! Skulle inte tveka. Du betyder massor för mig. Jag försöker med allt jag kan att få ner allt jag känner. Men det går inte ! Mina känslor för dig är obeskrivliga! Det går inte att förklara. Jag kan avsluta detta med att säga att mitt hjärta för evigt kommer tillhöra dig. Och att jag alltid kommer spara den platsen du har i mitt hjärta till dig. För du har gett mig så mycket bara genom att finnas för mig. Kommer förevigt att tacka dig för att du hjälpt mig genom att inte göra något att hitta mig själv. Du betyder mer en ord.

För evigt från din Mims, jag har nu bort lovat mig till dig Jonas erik bergman.

// Från din Mimmi, Nu och förevigt. Will always be your's.

Inga kommentarer: