söndag 12 september 2010

You are looking amazing.

Japp hej bloggen ! sitter hemma hos jonas. han lagar mat och står i :) vi var på maxi och handlade och har nu anlänt hit för att the amazing boy ska få mat i magen :) jag lekte kock hemma idag och gjorde bulgurr eller hur det stavas för första gången i mitt liv. haha men det vart faktikst! nu kom han hit och pratade lite mewd mig, han undrade om jag använde caps , det gör jag inte för att det piper varje gång jag trycker där och han mobbar mig för det . nu mobbar han mig för att jag skriver ed pekfingarna ? det visste jag själv inte att jag gjorde haha :P . men men, ja så detta inlägget blir utan stor bokstav, och nu står han och tittar på mig , genered blir jag av det också. hahah, nej nu vill han läsa det här, men nej , nu slutar jag skriva!

jonas du är fantastisk ! bästa killen, så söt när du strosar runt i köket ! :) puss på dig <3

Inga kommentarer: