lördag 9 oktober 2010

Lördags Gåtan!

Heeeej bloggisscchhh! Ja, igår var en trevlig dag, Jag var hemma tog det lugnt och sådär, på kvällen kom Jonas och hämta mig, vi åkte till systemet köpte lite vin och cider. Efter det åkte vi till ica maxi och handlade mat. Efter det åkte vi förbi mig snabbt och hämta lite prylar och sen åkte vi hem till han och lagade mat och drack vin och umgicks. Riktigt najs kväll. Klockan vart dock mycket, men så blir det när man pratar mycket och delar åsikter och så vidare <3

Idag blir det middag hemma, fick reda av min bror att vi tydligen ska äta middag. Mor eller far har ej sagt något, men de e som vanligt, Mims vet ingenting! :P . Men de ska bli najs, Jonas ska på middag hos mor så det passar ju bra. Han är nu på vifft med gåtan som funnits på tapeten i typ 2 veckor eller vad det nu är, Men det det börjar närma sig nu så Mims slipper på runt och undra vad han pysslar med :) Ikväll blir det att vara med honom och umgås :) Nu dricker jag kaffe och lyssnar musik. Kokat kaffe och aa, solen skiner, man ska inte klaga! :)

SEYAH

Inga kommentarer: