torsdag 28 oktober 2010

You are the worlds greatest!



Shululu bloggen! Jag är sämst på att skriva den, men gör de när jag känner fört! Dagen igår, kommer ej ihåg mer en att jag var med Jonas och vi pratade och umgicks. Vaknade imorse och la oss på soffan och chillade. Han körde hem mig och drog sedan iväg till gymmet. Jag har vart hemma och sådär, åkte iväg med pappa till affärn och där träffade jag Mattis föräldrar! Nu hemma ska dricka lite tranbärs dricka och glo tv, Idag blir det kycklig med sallad till middag.

Imorgon har jag ingen plan över vad jag ska göra, Men något kreativt! På lördag är det lys upp på stan klockan 6 och så är det Haaaaallooweeeen!!!!!!! Buuuuuu , Så jag och babyboy ska till morfar så han får lite sällskap såhär på halloween! :) Var där med mamma för något vecka sen och Jonas :)

Hoppas ni alla får en trevlig helg och tar vara på nära och kära!

SEYAH

Inga kommentarer: