söndag 21 november 2010

Sometimes you have to think.

Sometimes you dont. Så är det , vädligt bra o ha olika saker o välja mellan, Tänka eller inte tänka. Ibland är det svårare en andra. Jag är inte den som talar öppet om hur jag mår eller om något e snett sådär. Men ärligt, Just nu så är jag typ ... totaly down, finns mycket jag skulle vilja göra bättre. Kunna tänka på ett bättre sätt, finnas för alla. Alla ska vara nöjda och aldrig glömma att, E man en gång älskad av Mims är man alltid älskad av Mims. Jag släpper in få och dom kommer aldrig ut härifrån heller.

Jag är lite upp o ner, eller, asså vet inte ens vad jag ska skriva, kan inte skriva allt jag känner heller. för dom flesta av er har inte med mig o göra. Men jag har mått bättre! Men som jag brukar säga, allt löser sig på ett eller annat vis, det är tiden då de e jobbigt de e jobbigt. Optimist ? Aa, typ men det kan gå sönder o samman de också. Man ska alltid vara så mycket starkare en man egentligen är. Känner mig bara grymt ensam och o omtyckt. Nej jag blir depp av o skriva här.

SEYAH!

Inga kommentarer: