torsdag 2 december 2010

Push hard and brake it

Hejhej folk´s! Snart är det jul här i vårt hus! Nej inte riktigt men, 4 veckor sen e det julafton. Som ni kanske inte vet AVGUDAR jag julen. Allt är bara så jävla mysgt, ALL mat, alla ljus, allt godis all värme o nej ... hela stämingen får Mims att må väldigt bra. Och vårat hem e alltid vädligt juligt så, Me like it ! :) .

Mitt liv rullar på det, livet är livet och det har sina med och motgångar. Dagens läge, allt under kontroll och allt flyter på fint. Jag gillar typ läget så att säga !

Länge sen jag skrev sen senast. Men vart hund vakt o det ena o det andra, Vart mycket med babe och såvidare. Lycklig e jag över en så vackert underbar människa med ett jäääätte stort hjärta. Massa kärlek till dig Hjärtat.

Snart blir det väl typ mat .. sen duschen och tvätta mig :) Träffa älsko efter det . Ta hand om er , ta det LUGNT i trafiken och tänk på att många kråkor i trafiken inte vet vad ISHALKA är ! Ta hand om er o sladda lugnt!

KRAM

Inga kommentarer: