tisdag 7 december 2010

Statistik people!

Jamen godkväll på er ! Mims har varit lite borta från bloggen, men wtf, Orkar jag inte så skriver jag inte. Thats life, jag diggar lite lyssnar musik och har ätit mig riktigt sten mätt! Vart med my love typ hela tiden, vi har det bra vi !

En sak som e ganska kul, enligt en undersökning kostar vi BARN upp till 18års ålder En miljon kronor under de åren.. Mer eller mindre så kostar vi mycket pengar ! O jag när jag var liten gnällde på att jag inte fick tillräckligt med saker :P, Trots att jag fick det mesta jag ville .. men till en bra gräns! Tack vare mor, hade pappa fått bestäma allt själv hade det nog spårat ur lite, han e den "snälla" av dom :) . Men jag tror de brukar vara så.

Ska träffa babe vid nio, ska fixa sig lite grejor o umgååås !!! :)

Jag mår bra, har det bra, lite seg o trött nu, men de går över när maten smällt!

SEYAH

Inga kommentarer: